Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  گل چيني، سرستون چوبي روما چوب، گل منبت، پايه جزيره چوبي گل چيني، سرستون چوبي روما چوب، گل منبت، پايه جزيره چوبي

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

هنر گره چيني

هنر گره چيني

در تعريف هنر گره چيني ، تركيبي چوبي بر اساس طرحهاي اصلي هندسه طرحها بنا شده است كه با اتصال قطعات بريده شده چوب در همان اندازه با يكديگر ايجاد مي شود ، ابزارها و كلمات ناميده مي شوند.
گره چيني يكي از مشاغل سنتي ايران است كه متكي به روش هاي هندسي است و از چيدمان ابزار گره در تركيبي هماهنگ و زيبا ناشي مي شود و در اولين برخورد با اين هنر بيشتر تحت تأثير نظم آن قرار مي گيريد. در تهيه و ساخت انواع گل منبت چوبي از اين هنر استفاده مي شود.

كاربرد گره هاي چيني


ايراني ها از الگوهاي گره چيني در طراحي ساختمان هاي خود استفاده مي كردند. انگيزه هاي زيبايي كه به شكلي جديد و م historicalثر در هر گوشه از بناهاي تاريخي تجلي مي يابد. در اين مقاله چيدانه قصد دارد نكاتي در مورد نحوه استفاده از هنر شگفت انگيز گره هاي چيني در طراحي داخلي خانه هاي مدرن به شما ارائه دهد.

 

گل منبت چوبي روما چوب


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/8/12 ساعت: ۱۲ توسط:product-wood :